השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות בנתניה

    עורך דין צוואות בנתניה אברהם רואש

    צוואות הן מסמכים חיוניים המבטיחים שנכסינו ורצונותינו האחרונים יכובדו לאחר מותנו. עורך דין צוואות בנתניה ממלא תפקיד מכריע בניסוח צוואות נכונות מבחינה משפטית, ומספק ליווי בתהליך המורכב. צוואה היא מסמך הכרחי וניתן לערוך אותה בכל גיל, כמו כן, ניתן לבצע שינויים בעת הצורך – כמו למשל, שינוי מצב משפחתי כמו נישואין, גירושין או הרחבת המשפחה, או שינוי במצב הנכסים, קניה או מכירה של נכס. עורך דין מעניק תוקף משפטי לצוואה ומוודא שהיא כתובה בצורה כזו שאינה תבוטל, ומדריך אתכם בנושאים אלו, כמו גם בנושאים קשורים כמו תכנון מסמכי העיזבון ועריכת מסמכי ייפוי כוח מתמשך.

    מה עושה עורך דין צוואות בנתניה?

    עורך דין צוואות בנתניה מתמחה בתכנון עיזבונות ובעל ידע נרחב בדיני הצוואות והירושות. הוא מסייע ללקוחות בניסוח צוואות מקיפות המתארות בבירור את חלוקת הנכסים, אפוטרופסות על ילדים קטינים וכל בקשה או הוראה ספציפית אחרת. עורכי דין אלה מסייעים גם בעניינים משפטיים מורכבים כגון ענייני מיסים שיכולים להיות קשורים לעיזבון שלנו וסכסוכים פוטנציאליים בין היורשים. על מנת להבטיח את הגעת נכסיכם לידיים הנכונות, וכדי למנוע סכסוכים אפשריים בין יורשים בעתיד, פניה לעורך הדין וניסוח הצוואה מבעוד מועד היא אפשרות שכדאי לשקול בחיוב.

    עו"ד צוואות בנתניה

    איך לכתוב צוואה?

    כתיבת צוואה כוללת מספר שלבים מרכזיים ולרוב כתיבתה תהיה מלווה בנוכחות של עורך דין צוואות בנתניה. לפני הפניה לעורך הדין, כדאי לערוך רשימה מפורטת של כל הנכסים שלכם – נכסי נדלן, חשבונות בנק, השקעות, חפצים אישיים ופוליסות ביטוח. לאחר מכן, חשבו וציינו מי יהיו היורשים של כל נכס או אחוז מהעיזבון שלכם. אם יש לכם ילדים קטינים, בני משפחה בעלי מוגבלויות או קשישים בחזקתכם, כדאי לחשוב גם על אפוטרופוס שיטפל בהם. בנוסף, מומלץ לעבוד עם עורך דין אשר בקיא גם בעריכת צוואות פרמיום – צוואות המיישמות בתוכן מנגנוני הגנה שאינם קיימים בצוואות רגילות על מנת שיהיה קשה יותר לבטלה. משרדו של אברהם יאיר רואש הינו משרד בוטיק איכותי ומקצועי המעניק שירותי עריכת צוואות פרימיום, ייפוי כוח מתמשך או מינוי אפוטרופוס.

    עו"ד צוואות בנתניה

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזורי שירות נוספים

      עורך דין ירושה נתניה

      עורך דין ירושה נתניה אברהם רואש כל מה שקשור לנושא הירושה עלול להיות מורכב ואף להעמיס עלינו מבחינה רגשית. יחד עם זאת, עריכת מסמכי ירושה ועיזבון הם הכרחיים כדי להבטיח את...

      להמשך קריאה

      עורך דין צוואות בנתניה

      עורך דין צוואות בנתניה אברהם רואש צוואות הן מסמכים חיוניים המבטיחים שנכסינו ורצונותינו האחרונים יכובדו לאחר מותנו. עורך דין צוואות בנתניה ממלא תפקיד מכריע בניסוח צוואות נכונות מבחינה משפטית, ומספק ליווי...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        פרסום ושיווק עורכי דין

        תפריט נגישות