השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייפוי כוח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18), לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד, במידה ויגיע למצב בו לא יוכל לטפל בכך בעצמו בשל הפגיעה בצלילות דעתו.
    היתרון הבולט של ייפוי כוח מתמשך על פני מינוי אפוטרופוס הוא ביכולתו של האדם לבחור בעצמו את זה אשר יטפל בענייניו כאשר הוא כבר לא יהא כשיר לקבלת החלטות. ייפוי כוח מתמשך נערך ומופקד רק על ידי עורך דין שהוסמך לכך על ידי האפוטרופוס הכללי.
    עו"ד אברהם יאיר רואש מוסמך מטעם האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך לפי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, וכן בוגר השתלמויות מקצועיות רבות בתחום יפוי כוח מתמשך.
    עו"ד רואש חבר בוועדות ייפוי כוח מתמשך במחוז מרכז ובארצית של לשכת עורכי הדין בישראל.
    יפוי כוח מתמשך

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    ישנם מצבים שאנו נזדקק לייפוי כח. ייפוי כח הוא בעצם מסמך בעל תוקף משפטי אשר באמצעותו מאשר אדם  לאדם אחר לטפל בעניינו במגוון נושאים המפורטים בייפוי הכוח. ייפוי כוח מתמשך, הינו מסמך בעל תוקף משפטי אשר מייפה את כוחו של אדם לבצע פעולות באופן קבוע והוא משמש סוג של תחליף למינוי אפוטרופוס. משמעותו היא שכל אדם יכול למנות אדם שיקבל את ייפוי כח זה על מנת שיטפל בכל ענייניו במידה והוא לא יהיה כשיר או יוכל לקבל החלטות, ואף לבצע דברים מסוימים. ייפוי כח זה יכול להתייחס לנושאים רבים ביניהם רכוש, נושאים רפואיים, כספים ועוד. המסמך יכול לכלול גם הנחיות למיופה הכח. על מנת ליצור מסמך מסוג זה, עליכם לפנות אל  עורך דין ייפוי כוח מתמשך. עו"ד מומחה בתחום יוכל להכין עבורכם ייפוי כוח מתמשך וגם לתת לו תוקף משפטי. חשוב להבין: זו הדרך היחידה שבעזרתה למעשה אתם תהיו אלה שקובעים מי יקבל החלטות עבורכם במצב שבו תאבדו את כושר קבלת ההחלטות.

    תפקידו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    במידה והנכם זקוקים לייפות את כוחו של אדם שיעסוק בענייניכם בעתיד אם יהיה בכך צורך, מוטב לכם לפנות אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך המתמחה בתחום זה. כל בגיר מעל גיל 18 יכול לייפות את כוחו של אדם אחר, שבמידת הצורך יוכל לטפל בענייניו. ישנם שלושה סוגים עיקריים של ייפוי כוח מתמשך: אישי, כלכלי ובריאותי. ייפוי כוח פיננסי מעניק סמכות לאדם מהימן לנהל את כל העניינים הכלכליים של אותו אדם שאיבד את היכולת לקבל החלטות. זה יכול להיות ניהול חשבונות הבנק, ניהול הנדל"ן, השקעות כספיות וכדומה. ייפוי כח אישי מתייחס לכל הנוגע ברווחתו של אדם, וייפוי כוח רפואי, לעומת זאת, מאפשר לאדם ייעודי לקבל החלטות רפואיות בשם מייפה הכוח. בצורה כזאת ישנה הבטחה כי  רצונותיו האישיים של המוגבל לגבי הטיפול בו יכובדו לכל אורך הדרך.

    מדוע שירותיו של עו"ד ייפוי כוח מתמשך הינם כל כך חשובים?

    החשיבות של התייעצות ופניה אל עורך דין ייפוי כוח מתמשך ברורה. הוא ממלא תפקיד מכריע בתהליך של החלטות מה יהיה כאשר אדם יהיה מוגבל בדרך כלשהי, ומי יטפל בכל נכסיו וצרכיו בכבוד. ישנם לא מעט מקרים שבהם מומלץ לפנות לעו"ד כמו למשל, כאשר ישנו חשש למצב בריאותי מורכב. מעבר לכך, גם גיל הוא סיבה מספיק טובה להתקשר ולקבוע פגישה עם עו"ד שעוסק בתחום הזה. למשל, אם ההורים שלכם הגיעו כבר לגיל מבוגר, רצוי שתעלו בפניהם את האפשרות לחתום על ייפוי כוח מתמשך. ייפוי כוח כזה יסייע בצורה בלתי רגילה במצבים מורכבים. עו"ד אברהם רואש מומחה בתחום, וניתן לפנות אליו לייעוץ.

    עריכת ייפוי כוח מתמשך

    עריכת ייפוי כוח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך שנועד להבטיח את שמירת הרצונות שלכם גם לאחר שאינכם מסוגלים לקבל החלטות עבור עצמכם. אנשים צעירים ומבוגרים כאחד, עלולים לאבד את יכולתם לקבל החלטות בצלילות בגלל סיבות שונות ומגוונות, כמו תאונות, מחלות וכדומה. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שבכל מצב בו תהיו נתונים, תתאפשר לכם שליטה, לפחות חלקית, על תחומי החיים שלכם – החל ממצבכם הפיננסי ועד להחלטות בנוגע למצבים רפואיים, לרבות מקום המגורים שלכם, עריכת ייפוי כוח מתמשך היא החלטה חשובה שכדאי לשקול בחיוב.

    תהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך

    בזכות עריכת ייפוי כוח מתמשך, תוכלו להבטיח שבכל מצב בו אתם נמצאים, אתם תהיו אלו שמקבלים את ההחלטות. בעת עריכת המסמך, תוכלו לבחור אדם – או מספר אנשים, שישמשו בתור מיופי הכוח שלכם במידה ולא תוכלו עוד לקבל החלטות מושכלות עבור עצמכם. בצורה כזאת, במידה ותאבדו את כושר קבלת ההחלטות, אותו אדם יהיה זה שיוכל להחליט עבורכם. האדם שיהיה מיופה הכוח שלכם יוכל לקבל החלטות לגבי תחומים שונים בחייכם, בין היתר, בתחום הפיננסי או התחום הבריאותי. אם יהיה צורך להחליט האם לבצע טיפול שיאריך חייכם, ניתוחים מסובכים ומסכני חיים, העתקת מקום מגוריכם מהבית שלכם למקום אחר, מכירת הנכסים שלכם, ועוד, מיופה הכוח יהיה זה שיוכל לקבל את ההחלטה המורכבת הזאת. לכן חשוב מאוד לבחור אדם, או מספר אנשים אשר עליהם אתם סומכים, ומאמינים שהם רוצים בטובתכם.

    איך הופכים ייפוי כוח לחוקי?

    בעת עריכת ייפוי כוח מתמשך, חשוב שלמסמך יהיה תוקף חוקי על מנת שיוכל להתקיים במידת הצורך. עורך הדין המומחה ידאג לכך שהמסמך יערך כפי שנדרש על פי חוק,  כך שבבוא העת יקבל תוקף משפטי ויהיה ניתן לפעול על פיו. עורך הדין יפגוש אתכם לשיחת ייעוץ ויספק לכם פרטים נוספים, ייעוץ מקצועי, ליווי לכל אורך התהליך, וכמובן יסביר לכם על ההבדלים בין המסמכים השונים, וידריך אתכם בכל שלב ושלב. משרדו של עורך הדין אברהם רואש הינו משרד בוטיק העוסק בעריכת צוואות פרימיום, ייפוי כוח מתמשך או מינוי אפוטרופוס, אליו תוכלו לפנות לקבלת עזרה מקצועית בתחום ייפוי הכוח המתמשך.

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי ההתמחות נוספים

      עורך דין ירושה נתניה

      עורך דין ירושה נתניה אברהם רואש כל מה שקשור לנושא הירושה עלול להיות מורכב ואף להעמיס עלינו מבחינה רגשית. יחד עם זאת, עריכת מסמכי ירושה ועיזבון הם הכרחיים כדי להבטיח את...

      להמשך קריאה

      עורך דין צוואות בנתניה

      עורך דין צוואות בנתניה אברהם רואש צוואות הן מסמכים חיוניים המבטיחים שנכסינו ורצונותינו האחרונים יכובדו לאחר מותנו. עורך דין צוואות בנתניה ממלא תפקיד מכריע בניסוח צוואות נכונות מבחינה משפטית, ומספק ליווי...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        פרסום ושיווק עורכי דין

        תפריט נגישות