השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין סכסוכי ירושה

    עורך דין סכסוך ירושה

    כאשר נפטר אדם אהוב מבלי שהשאיר אחריו צוואה למילוי רצונותיו וחלוקת נכסיו, בית המשפט יחליט לגבי חלוקת הנכסים, שכן, לרוב הנכסים יעברו לקרובי המשפחה בקרבה ראשונה כמו ילדים והורים. לעיתים, סביב חלוקת הנכסים יכולה להתעורר מחלוקת בין בני המשפחה ואחרים אשר הובטח להם רכוש. עם זאת, בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה יכולים להימנע.

    כיצד העניין נפתר באמצעות עורך דין סכסוכי ירושה?

    בתור התחלה, תפקיד עורך הדין לענייני משפחה הוא לסייע בעריכת צוואה תקינה על פי חוק. עורך הדין מוודא שהצוואה כתובה תוך שימוש בשפה ברורה ומדויקת שאינה משתמעת לשני פנים, על מנת למזער את הפוטנציאל לפרשנות שגויה. הוא עוקב באדיקות אחר החוקים והתקנות המקומיות כדי להבטיח שהצוואה כוללת את כל הפרטים הרלוונטיים על מנת למנוע את ביטולה. עורך הדין יכול גם לנסח צוואות פרמיום, שהן צוואות אשר קשה יותר לבטלן בעיני החוק. כמו כן, עורך הדין מעדכן את הצוואה בעת הצורך – למשל כאשר מתווספים מוטבים או נכסים. בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה נמנעים רבות, שכן, ניהול תכנון העזבון בצורה תקנית מעניק ידע מוקדם למוטבים על הנכסים אותם יירשו, ומונע את הביטול האפשרי של הצוואה מפאת חוסר תקינות וחלוקת הנכסים ליורשים אליהם לא התכוון בעל הצוואה.

    עורך דין סכסוכי ירושה אברהם רואש

    פנו אל הטובים ביותר בתחום

    למרות זאת, גם עם עזרתו של עורך דין סכסוכי ירושה עדיין עלולים לצוץ מסיבות שונות, כמו גורמים רגשיים למשל. אובדן של אדם אהוב יכול להיות טעון רגשית, ואבל לפעמים יכול להחמיר את המתחים הקיימים או ליצור קונפליקטים חדשים בין בני המשפחה. סיבה נוספת היא כאשר היו למנוח נישואים או מערכות יחסים מרובות, מה שעלול לגרום למחלוקות בין בן הזוג שנותר בחיים, ילדים ממערכות יחסים קודמות וילדים חורגים. אינטרסים מנוגדים וציפיות שונות בין בני המשפחה עלולים לסבך את העניינים. על כל מקרה בו אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין לגישור סכסוכי ירושה, המתמחה בעריכת צוואות, משרדו של עורך הדין אברהם רואש עוסק בעריכת צוואות פרמיום, ייפוי כוח מתמשך ועניינים נוספים בתחום.

    עורך דין סכסוכי ירושה אברהם רואש

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי ההתמחות נוספים

      עורך דין ירושה נתניה

      עורך דין ירושה נתניה אברהם רואש כל מה שקשור לנושא הירושה עלול להיות מורכב ואף להעמיס עלינו מבחינה רגשית. יחד עם זאת, עריכת מסמכי ירושה ועיזבון הם הכרחיים כדי להבטיח את...

      להמשך קריאה

      עורך דין צוואות בנתניה

      עורך דין צוואות בנתניה אברהם רואש צוואות הן מסמכים חיוניים המבטיחים שנכסינו ורצונותינו האחרונים יכובדו לאחר מותנו. עורך דין צוואות בנתניה ממלא תפקיד מכריע בניסוח צוואות נכונות מבחינה משפטית, ומספק ליווי...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        פרסום ושיווק עורכי דין

        תפריט נגישות