השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין אפוטרופוס

    עורך דין אפוטרופוס אברהם רואש

    דיני האפוטרופסות מהווים היבט מורכב אך חיוני של מערכת המשפט, שנועד להגן על זכויותיהם ורווחתם של פרטים שאינם מסוגלים לקבל החלטות בעצמם. עורך דין כזה הוא למעשה משפטן עם התמחות בדיני האפוטרופסות. אפוטרופסות היא סוג של הסכם משפטי שבו למעשה אדם אחד, שהוא האפוטרופוס, ממונה לקבל החלטות ובכלל לקחת את האחריות לגבי אדם אחר. האדם שנמצא תחת אחריות האפוטרופוס כונה בעבר חסוי והיום נהוג להשתמש במונח: אדם שמונה לו אפוטרופוס. מדובר על החלטות בתחומים שונים: כספים, בריאות וכל החלטה אחרת.

    הידע הייחודי שמביא איתו עורך דין אפוטרופוס

    לעורכי דין בתחום האפוטרופסות ידע נרחב בחוקים ובתקנות הנוגעים לאפוטרופסות, מה שמאפשר להם להדריך את הלקוחות בתהליך. כך עורך דין אפוטרופוס יכול גם להבטיח שכל המסמכים הדרושים יושלמו בצורה הנדרשת ובזמן הנדרש.  כמו כן, עו"ד כזה מייצג לקוחות בהליכים משפטיים הקשורים לענייני אפוטרופסות. עורך דין מוכשר בתחום הזה יעשה כל שביכולתו למען טובת הלקוחות שפונים אליו. הרבה מונח כאן על הפרק ולכן, מי שזקוק לשירותיו של איש מקצוע כזה, צריך לוודא שהוא אכן פונה אל עורך הדין הטוב ביותר שקיים.

    מדוע שירותיו של איש מקצוע מהתחום הזה הינם בעלי חשיבות רבה?

    שירותו של עורך דין אפוטרופוס הוא בעל משמעות רבה, שכן הוא מסייע ללקוח להתנהל נכונה מול המערכת המשפטית. מעבר לכך, עורך דין כזה מסייע גם בהגנה על זכויותיו ורווחתו של החסוי. אחת הסיבות המרכזיות לחיפוש עו"ד בתחום הזה ולקביעת פגישת עבודה עם איש מקצוע כזה, זו העובדה שהוא יכול לספק הדרכה לגבי המסמכים הדרושים לעניין האפוטרופסות. מומלץ לפנות לעורך דין מומחה בתחום כבר כאשר מתעוררים חששות לגבי יכולתו של אדם אהוב לקבל החלטות עבור עצמו, בין אם בשל גיל, מוגבלות או גורמים אחרים. יש לציין כי ביכולתו של אדם, כל עוד הוא כשיר קוגניטיבית, לערוך יחד עם עורך דין מסמך הנקרא ייפוי כוח מתמשך ובו יצויין למי הוא נותן ייפוי כוח לטפל בענייניו כאשר לא יהיה מסוגל לעשות זאת בעצמו בהמשך, בין אם זה אדם אחד המטפל בכל הנושאים ובין אם ישנם מספר מיופי כוח המטפלים כל אחד בנושא אחר. עריכת מסמך זה צריכה להיעשות רק עם עורך דין שהוסמך לכך.

    עו"ד אברהם רואש מתמחה בתחום ירושות וצוואות, בדיני אפטרופסות וייפויי כוח מתמשך. הוא מלווה לקוחות בנושאים מורכבים אלה שההתעסקות בהם לא קלה הן מבחינה משפטית והן מבחינה רגשית. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

    עורך דין אפוטרופוס אברהם רואש

    עורך דין לענייני אפוטרופסות

    רבים מאיתנו מכירים את המונח אפוטרופסות, בהקשר של הורים וילדים, מאחר והורים הם באופן הטבעי האפוטרופוסים של ילדיהם, והם בעצם אחראים לכל לצרכיהם, ביטחונם ושלומם. לאדם בגיר ניתן למנות  אפוטרופסות, אך מי שממנה אותו זהו בית משפט לענייני משפחה, בדרך כלל מדובר במקרים כאשר אדם אינו יכול לקבל את ההחלטות הנכונות עבור עצמו. במקרים מסויימים בהם ניתן לקבל אפוטרופסות על אדם, כאשר מצבו הרפואי או הנפשי אינו מאפשר לו לתפקד רגיל, והוא מתקשה לנהל את חייו באופן עצמאי תקין, עורך דין לענייני אפוטרופסות, יוכל לתת לכם מידע נוסף על הנושא.

    מהם סוגי אפוטרופסות בהם מטפל עורך דין לענייני אפוטרופסות

    ישנם 3 תחומים בהם ניתן להעניק אפוטרופסות, רכוש, אישי, ורפואי. בתחום הרכוש במידה ומדובר בניהול חשבונות, תשלומים שונים, במידה וקיימות השקעות, התנהלות כלכלית ועוד. בתחום האישי מדובר על ענייני רווחה אישית, חינוך, חיי חברה מגורים, סביבה ועוד. בתחום הרפואי מדובר על כל הנוגע לקבלת החלטות רפואיות עתידיות עבור האדם הזקוק לכך, מתן תרופות, סיעוד, טיפולים רפואיים, התנהלות מול מוסדות רפואה שיקום ועוד. עורך דין לענייני אפוטרופסות, הוא עו"ד המתמחה בתחום המשפחה, מאחר ותיקים מסוג זה מתנהלים בבית המשפט לענייני משפחה. יש לציין כי ישנה אפשרות לגם הגבלה באפוטרופסות, למשל לתחום מסויים אחד אם זה אישי, כלכלי או רפואי, וכן ניתן למנות מספר אפוטרופוסים.

    עו"ד אפוטרופסות אברהם רואש

     יש לפנות למקצוען

    חשוב מאוד שבבואכם לבחור עורך דין מתאים, תפנו לאיש מקצוע מנוסה, שטיפל בתיקים רבים בנושא, ומכיר את החוק על בוריו בעניין זה. התהליך הוא בירוקרטי ואיש מקצוע מומחה בנושא יוכל לטפל ברגישות גדולה בכל הדרוש טיפול. התהליך מתבצע בבית המשפט לענייני משפחה. עו"ד אברהם רואש הוא האיש המתאים עבורכם מאחר והוא עו"ד מנוסה שטיפל בתיקים רבים. פנו אליו עוד היום.

    עו"ד אפוטרופסות אברהם רואש

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      תחומי ההתמחות נוספים

      עורך דין ירושה נתניה

      עורך דין ירושה נתניה אברהם רואש כל מה שקשור לנושא הירושה עלול להיות מורכב ואף להעמיס עלינו מבחינה רגשית. יחד עם זאת, עריכת מסמכי ירושה ועיזבון הם הכרחיים כדי להבטיח את...

      להמשך קריאה

      עורך דין צוואות בנתניה

      עורך דין צוואות בנתניה אברהם רואש צוואות הן מסמכים חיוניים המבטיחים שנכסינו ורצונותינו האחרונים יכובדו לאחר מותנו. עורך דין צוואות בנתניה ממלא תפקיד מכריע בניסוח צוואות נכונות מבחינה משפטית, ומספק ליווי...

      להמשך קריאה

      השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        פרסום ושיווק עורכי דין

        תפריט נגישות